4 aplikácie, ktoré vám pomôžu zvýšiť vašu pracovnú produktivitu

výkup telefónov

 

Aj vy sa začiatkom roka trápite s tým, ako nakopnúť svoju produktivitu? Prečítajte si naše 4 tipy na mobilné aplikácie, s ktorými si zorganizujete pracovné, ale aj domáce povinnosti. Zlepšite svoj časový manažment naozaj jednoduchým spôsobom. Výhodou je, že všetky tieto aplikácie ukladajú vaše dáta online. Takže pri strate, rozbití či utopení telefónu neprídete o svoje poznámky, projekty a úlohy. Jednoducho odnesiete mobil do servisu a pracujete ďalej na notebooku.

 

Takže, ako vaše povinnosti a úlohy efektívne organizovať? Jednoduché riešenie: nič nedržte v hlave, pretože si v nej narobíte zmätok a aj tak 50% vecí nakoniec zabudnete. Radšej si všetko píšte. Môžete využiť aj obyčajné papiere. Avšak spravidla tak vzniká ďalší neporiadok. Našťastie žijeme v 21. storočí, a tak môžeme využiť šikovné mobilné aplikácie s obrovským úložným priestorom.

 

Evernote poskytne priestor pre zoznamy a nápady

Všetky vaše myšlienky a nápady, ale aj povinnosti či zoznamy si viete prehľadne usporiadať v Evernote. Poznámky si triedite do virtuálnych zápisníkov. Viete k nim ukladať fotky, audio nahrávky, odkazy a pod. Chcete si nastaviť pripomienku? Žiadny problém. Aplikácia vám všetko ukladá online. 

Jednotlivé súbory môžete sprístupniť aj niekomu ďalšiemu. Nákupný zoznam či zoznam domácich prác viete poslať svojej polovičke. O biznis nápady sa môžete podeliť s obchodným partnerom. Pre seba si môžete nechať nápady na darčeky či zoznam knižiek, ktoré plánujete prečítať. Čokoľvek si chcete zapamätať, napíšte do Evernote a už to nikdy nezabudnete.

 

 

Google kalendár vyrieši vaše každodenné starosti

Hoci kalendárových aplikácií je veľa, Google kalendár je osvedčená klasika, ktorá vás nesklame. A to nehovoríme o rapídne vyššej efektivite než zápisky do papierového diára. Stretnutia, telefonáty, organizačné veci atď. Jednotlivým úlohám môžete nastaviť aj opakovanie - denné, týždenné, mesačné i ročné (napr. narodeniny a výročia). Rôzne oblasti odlíšite farebne podľa svojich preferencií. Kalendár viete tiež sprístupniť svojím kolegom, napr. aby vedeli, kedy máte stretnutie.

 

organizácia času

 

Každý deň ráno vám Google pošle súhrn vašich povinností. Pripomienky jednotlivých úloh si môžete jednoducho nastaviť napr. cez e-mail. Z vášho Gmailu sa tak stáva denný TO DO LIST. A vy len archivujete vybavené záležitosti.

 

Trello si poradí s vašimi pracovnými úlohami

Nástroj, ktorý vám pomôže v rámci projektového manažmentu, sa volá Trello. Kvalitnou alternatívou je ešte Wunderlist. Vyskúšajte ich a sami zistíte, ktorý vám viac vyhovuje.

Či už organizujte event, alebo máte na starosti akýkoľvek projekt, tieto aplikácie vám pomôžu kontrolovať všetky úlohy. Taktiež viete do projektu pohodlne zapojiť aj svojich spolupracovníkov. Prehľadne zadeľujete jednotlivé úlohy a plánujete termíny do kalendára. Trello má taktiež schopnosť posielať vám pripomienky cez e-mail alebo sa upozornenia zobrazujú priamo v aplikácii.

 

 

Toggl vám ustráži čas pri práci

Toggl je v podstate časovač. Hodí sa vám, pokiaľ máte rozrobených viacero projektov alebo pracujete pre viacerých klientov a chcete si odmerať, koľko vám ktorá aktivita trvala. Taktiež viete kontrolovať vašich podriadených, resp. spolupracovníkov. Kategorizujete si jednotlivé úlohy. Doplníte finančné výnosy a Toggl vám vytvorí štatistiky. 

Mobilná aplikácia funguje primárne ako časovač, a to online i offline. Všetky štatistiky a manažment projektov však robíte cez webovú aplikáciu.


Tak čo, chceli by ste nakopnúť svoju produktivitu v roku 2018? Vyskúšajte Evernote, Trello, Toggl alebo Google kalendár a uvidíte, ktoré z nich vám vyhovujú. Všetky sa používajú jednoducho a intuitívne. Hor sa efektívne pracovať!